سایت ساز یوتاب
بستن
img
img
img
img
همین حالا سایت خود را با این قالب بسازید
menusearch
yasna.utabweb.com

کتاب زمان در چارچوب پرواز

جستجو
۱۳۹۷/۹/۵ دوشنبه
(1)
(0)
کتاب زمان در چارچوب پرواز
کتاب زمان در چارچوب پرواز

به گزارش روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، محمد جواد تقوایی اظهارداشت: هماهنگ سازی ساختار مقررات هوانوردی ایران با چهارچوب مقررات آژانس ایمنی هواپیمایی اتحادیه اروپا در شورای راهبردی صنعت به تصویب رسیده است.
وی افزود: محتوای مقررات، با دقت و با در نظر گرفتن ضرورت‌ها، مصالح و الزامات ملی، با شرایط صنعت و کشور تطبیق داده می‌شود و این محتوا تا حد امکان، هماهنگ با چهارچوب و رویکرد مقرراتی EASA خواهد بود.
تقوایی، علت اتخاذ تصمیم مذکور را، ترسیم الگوی کارآمد و پایدار و منطبق با ساختارهای مقرراتی غالب در دنیا دانست.
وی بهره گیری از استانداردها و رویه های آزموده توسط کشورهای پیشرو در صنعت هوانوردی را نوعی خردورزی تلقی کرد و گفت: در این راستا سمت و سوی اتخاذ شده در راستای ساختارهایی بوده که از منظر حمل و نقل هوایی بیشترین تعامل را با کشورمان داشته اند.
معاون استانداردپرواز سازمان هواپیمایی کشوری، خاطرنشان کرد: در حال حاضر طیف وسیعی از مقررات هوانوردی کشور مطابق با این الگوی مقررات (EASA) هستند و تصمیم فوق، تغییری بنیادین و دشواری محسوب نمی‌شود، بلکه یک نوع قطعیت دادن در حوزه های مختلف به سیاست وضع مقررات است.
وی با تاکید براینکه نقطه­نظرات تمامی ذینفعان صنعت در زمینه محتوای مقررات هوانوردی کشور مورد توجه و بررسی قرار خواهد گرفت تصریح کرد: ضروری است تمامی ارائه دهندگان خدمات هوانوردی در کشور و ذینفعان مقررات سازمان هواپیمایی کشوری، ضمن آگاهی از این چشم انداز، برنامه ریزی های آتی خود را بر مبنای این سیاست اعلام شده استوار سازند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر